יום ראשון, 14 באוגוסט 2016

קידום אתרים נטוורק טיים


קידום אתרים נטוורק טיים

אם יש לכם אתר באינטרנט אז בוודאי שאתם צריכים קידום אתרים בגוגל. אתרי אינטרנט הינם חלק אינטגרלי וחשוב בזירת העסקים הווירטואלית. האתרים משמשים למכירות של מוצרים ושירותים, מתן שירות לקוחות, פרסום, קשר עם שותפים עסקיים ועוד. בחברת נטוורק טיים בניהולו של אייל אסולין  יודעים היטב שאתר באינטרנט יכול לסייע במידה רבה לעסק להגיע ללקוחות חדשים, למכור ולהתפתח. פשוט לא ניתן להטיל ספק בתועלות הצומחות מאתרי אינטרנט לעסקים. אתם בוודאי מאוד סקרנים לדעת איך זה מתקשר לקידום אתרים? אנחנו בחברת נטוורק טיים בניהולו של אייל אסולין נשמח לספק לכם הסבר מקיף בנושא.           

לאחרונה הדבר החל לתפוס תאוצה וכמעט כל עסק רוצה שתהיה לו נוכחות דיגיטלית. לכן מי שמעוניין פונה לבוני אתרים. אנחנו בחברת נטוורק טיים בניהולו של אייל אסולין יודעים היטב שלא כולם יכולים לספק רמה גבוהה של עבודה עם עיצוב מתקדם ותוכן איכותי. כי בכדי שהקמת האתר תצליח זה לא מספיק שהאתר יהיה טוב ואיכותי – צריך תנועה מתמדת של גולשים, צריך שאנשים יכירו את האתר ויגיעו אליו. זו בעצם מהות העבודה של קידום אתרים. כל מקדם אתרים חייב להכיר את מנוע החיפוש גוגל על בוריו, זאת מכיוון שצריך להשקיע משאבים רבים על מנת להביא את האתר למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.
אנחנו בחברת נטוורק טיים בניהולו של אייל אסולין יודעים היטב שמטרתו של כל נושא קידום אתרים הוא בעצם שיפור תוצאות החיפוש בגוגל. מה שבעצם מתווסף לכך הינו הנושא של הזרמת תנועה איכותית של גולשים לאתר אשר מושגת באמצעות קידום בגוגל. שהתוכן באתר יותר איכותי, הוא צפוי למשוך יותר גולשים. כמובן שיש להשקיע שם הרבה מאוד אנרגיה מכיוון שזהו כלי משמעותי מאוד.כל תשומת הלב של הגולש הממוצע  מתמקדת כמעט תמיד אך ורק בתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש גוגל. סביר להניח שהן יהיו  גם הרלוונטיות ביותר. כעת אתם בוודאי מבינים למה כל עסק באינטרנט רוצה להגיע למקומות הראשונים בגוגל. זו היא הדרך האידיאלית להשיג תנועה רבה של גולשים שבסופו של דבר יהיה אפשר לתרגם את זה ללידים.


רבים מכם בוודאי ירצו לדעת באיזה אופן גוגל מקדמת את האתרים במעלה העמודים שלמנוע החיפוש? ללא ספק שזו היא שאלת מיליון הדולר. אנחנו בחברת נטוורק טיים בניהולו של אייל אסולין יודעים שלגוגל יש אלגוריתם חיפוש מורכב מאוד הקובע את סדר תוצאות החיפוש. כמובן שיש עמימות גדולה סביב האלגוריתם מצד גוגל, וזאת מטעמים מובנים, אך ככל שידוע לנו  מדובר על משתנים רבים שמשפיעים על מיקום התוצאות, כמו כן ידוע לנו שלכל אתר יש דירוג משלו בגוגל. מקצועני הקידום בחברת נטוורק טיים בניהולו של אייל אסולין עוקבים אחר נושא באדיקות, ולמרות שאינם מחזיקים באלגוריתם המדויק הם מכירים את כל הטריק ושטיקים החוקיים על מנת להתקדם את העסק שלכם בגוגל. 


מאמרים נוספים:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה