יום שני, 20 ביוני 2016

סרטוני תדמית - הדרך שלך להצלחה - נטוורק טיים

בעל עסק, יש לך כל כך הרבה מתחרים, רוצה לדעת איך לבלוט מעל כולם? סרטוני תדמית!
החיסרון הבולט ביותר של האינטרנט הוא קרירות, חוסר יכולת אמתית ליצור קשר משמעותי עם הלקוח, ליצור הזדהות ולעבור את שלב החשד לשלב של החיבור בין המוכר והקונה. על מנת שהמוכר יהפוך מאיש עלום שם, לאדם מוכר שלא נחשוש ממנו ונפתח חיבה כלפיו, יש צורך  בסרטוני תדמית. אנחנו בנטוורק טיים נדע להדריך אותך כדי שתוכל להפיק את הסרטון הכי אינפורמטיבי לעסק שלך.  
סרטון התדמית מאפשר למוכר לצאת מהמקלדת, לחשוף את עצמו מול הלקוח, לדבר, להראות נוכחות ולספר לו על השירות והמוצר שלו בצורה ישירה. כך המסר שעובר ללקוח הרבה יותר אמין. הלקוח רואה את נותן השירות או את המוצרים בצורה מוחשית, וכבר לא חושש מפני הלוא נודע, כי כעת יותר קל לו לקנות או להזמין את השירות. בנטוורק טיים נמצאים מיטב המומחים בתחום הפקת סרטוני התדמית.
אם סרטון התדמית עשויי בהקפידה ויש לו מסר וסיפור מוצלח וקולע – הוא ישיג בוודאות את המטרה. בעידן YouTube סרטון תדמית הוא כלי שאי אפשר בלעדיו. מחקרים הראו שגולשים מבלים זמן ארוך פי 5 בעמוד אינטרנט הכולל תוכן ווידאו. אסור לשכוח שהפקת סרטים אינה עסק פשוט! סרטון תדמית צריך ללכוד במהירות את תשומת ליבו של הצופה, ולהשאיר אותו מול המסך כדי שהמסר שלכם יוכל לעבור. הטכנולוגיה של עולם הווידאו היום מאפשרת לנו בנטוורק טיים כיוצרים לבצע הפקת סרטים באיכות ובמהירות מדהימה.
יש לזכור שמעל הכול האיכות טמונה באנשים. הצוות שלנו בנטוורק טיים כולל בימאים, צלמים, עורכים ואנשי הפקה ותוכן מהשורה הראשונה בארץ. כולם מכוונים אך ורק למטרה אחת – תוכן מקורי ואיכותי לכל לקוח. סרטוני תדמית צריכים לקלוע לקהל היעד שלכם, וכמובן לקדם את המטרות השיווקיות שהגדרתם. הניסיון הרב שלנו בנטוורק טיים מאפשר לנו הפקת סרטים העונים בדיוק על הצרכים של הלקוח – סרטים לגיוס משקיעים, סרטוני תדמית, סרטי מוצר ועוד.

אנו גם נדע להתאים כל סרט בהתאם למקום בו הוא יהיה מוצג – החל מסרטים לאינטרנט, דרך סרטים לשילוב במצגות ועד סרטוני תדמית להצגה על מסכי ענק בתערוכות וכנסים. אנחנו נותנים לכם מענה כולל של הפקת סרטים מכל הסוגים תחת קורת גג אחת, ודואגים ללוות אתכם יד ביד בכל שלבי התהליך, והכל כדי שהתוצאה תהיה בדיוק מה שדמיינתם ורציתם.

מאמרים נוספים:



תגובה 1:

  1. לפני מספר חודשים ביקשתי לבנות אתר אינטרנט ולקבל שרות תמיכה שוטף. פניתי לחברת נטוורק טיים לבדיקה ראשונית, וכבר בפגישה הראשונה החלטתי שהם יהיו ספק השירות שלי. היחס האוהד, המקצועיות, מתן ייעוץ, סיוע והרבה אכפתיות לא הותירו לי ספק. אני מרוצה ויודע שיש לי גב בכל הנוגע להפעלת האתר.
    היחס האישי והחם של אייל מנכ"ל נטוורק טיים, השליטה שלו במערכת, התגובות המיידיות לפניות שלי והביטחון שהוא משרה, גורמים לי להרגיש נוח. אני יודע שאני בידיים טובות.
    תודה לכם נטוורק טיים אתם מס'1

    השבמחק